Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~humar | użytkownik

imię i nazwiskoMarek adresGołdap zarejestrowany25.08.2006 @20:59:52 ostatnio na stronie11.12.2014 @14:06:59

uczę się fotografii...


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty220 komentarze2800 posty na forum0

komputer / sprzęt
D90

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kitty22    23.09.2009 @20:24:24
skoro tak to cofam to co napisałam no to w takim razie piękniexd a jeżeli chodzi o moje prace to pierwsza nadejdzie jutroxd bo ktoś mi jedną skasował bo się wkradł! wybacz moje prace nie będą profesjonalne. Mam 11 lat i chce zobaczyć co umiem lepsi odemnie napiszą mi co o mnie myślą xd
~barbara149    22.09.2009 @00:34:10
~flyav    21.09.2009 @17:39:57
aha....zwracam honor..
_______
Nie dziękuj odwdzięcz się http://flyav.digart.pl/
~Cornowa    20.09.2009 @16:10:07
Ramke zmienilam...teraz
~yustinaart    20.09.2009 @10:07:35
hej ah powiedzmy ze robione bylo niemal w ekstremalnych warunkach zartuje niestety robione z balkonu w duzym sloncu i przy wietrze dlatego tez jest nieco poruszone pozdrawiam
~yustinaart    19.09.2009 @21:12:21
hm niepowiem ze byla to dlamnie wyczerpujaca wiadomosc hihih
~yustinaart    19.09.2009 @21:02:33
oooo czesc dzieki
a gdzie byles jak cie niebylo
~barbara149    19.09.2009 @15:29:40
~agnieszka72    19.09.2009 @10:53:54
no to teraz do roboty
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
~agnieszka72    19.09.2009 @10:52:03
dzięki
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
~agnieszka72    17.09.2009 @21:13:42
a gdzie coś nowego
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
~barbara149    08.09.2009 @23:41:23
~yustinaart    08.09.2009 @20:25:44
milo mi
~mrowss    08.09.2009 @07:08:23
i o to chodziło. 'Zamierzone. '??
~barbara149    06.09.2009 @23:38:01
~yustinaart    06.09.2009 @11:57:04
dzieki
~qbq    05.09.2009 @22:52:11
masz racje...dobry mi dałeś tytuł.........:b
~yustinaart    03.09.2009 @21:31:46
nie twoje
~yustinaart    03.09.2009 @21:25:06
dzieki
~szamotulska3    03.09.2009 @18:14:34
nie mialem statywu a lampe sobie kupilem i chcialem ja sprawdzic
~szamotulska3    03.09.2009 @17:50:00
to byla lampa blyskowa i juz ciemno bylo
~agnieszka72    01.09.2009 @21:18:50
mam Cię !!!!
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
~agnieszka72    01.09.2009 @20:47:51
a widzisz
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
~yustinaart    01.09.2009 @20:46:27
ladne profilowe super
dzieki za ocenke fajnie ze sie spodobalo
~agnieszka72    01.09.2009 @20:42:36
trzeba było się dogadać,poszlibyśmy razem :P
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt